Post by kelliamorlisar on Mar 6, 2022 6:35:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ STAR: Super Tricky Amazing Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ STAR: Super Tricky Amazing Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset hacking av krystaller ▞▞▞
▞▞▞ STAR: Super Tricky Amazing Run 2022 version ▞▞▞
Wow, se et spill som kopierer høsten folkens 🤨 det er litt vanskelig og litt kjedelig akkurat som det dumme kronenivået er sugent😡
Må du spille på telefon eller bærbar PC, og hvorfor sa folk at det måtte fikses?
Det er morsomt, men for mange annonser
JEG ELSKER DETTE spillet, det er så morsomt, men det sparker meg ut av spillet når jeg trykker på det, og jeg lar meg sjelden spille etter at du har fikset denne feilen, jeg vil gi 5 stjerner fordi dette er det beste spillet noensinne, men jeg har bare vært i stand til å spille det en gang siden jeg lastet det ned, så vær så snill 🙏 fiks denne feilen
Det er så dårlig, det er så mange tillegg, det er så laggy, og spillerne er AI, og er veldig dumme.
Jeg ville gitt den 1 og en halv fordi den har noen få gode egenskaper. Som om det er bra for barn. 2 den har en haug med kart og ting du kan gjøre. Ikke laggy og ikke MANGE ANNONSER. Men det er ikke hyggelig. Alt hvis det er dumt. Poenget med hver av dem er dumt. Som siste mann som hopper eller fanger kronen. Du løper rundt og prøver å fange kronen fra folk. Og siste mann som hopper alt du gjør er å hoppe. Dumt spill. Selvfølgelig bra for små barn, men ellers anbefales det ikke.
Dette spillet er en rip off av Fall Guys And The Soccer, som jeg alltid taper i det så irriterende foruten at jeg antar at spillet er greit
STAR: Super Tricky Amazing Run እንቅስቃሴ ያለባቸው igm
Det dummeste spillet jeg noen gang har spilt. Det er en feil i dette spillet. Konsollen er sånn at du ber den gå en vei den går til andre på egen hånd. Verste spillet
Hei, kan du fikse på den nye oppdateringsversjonen pls? det blir legging og alltid sparke meg ut.Det er også for mange annonser.Og jeg kan ikke velge bare et spill som den gamle versjonen...Og det får meg til å føle meg irriterende!Så vær så snill, les kommentaren min og fiks den.
Det er et ganske bra spill helt til du finner ut at alle spillerne er bots siden spillet fortsatt spilles når annonsen kommer eller når du glemmer det over natten -.-
Det er et veldig bra spill, og jeg liker veldig godt hvordan du har flere spill som du kan skaffe deg selv, og jeg synes virkelig det er en veldig kul app, du kan bare spille hva du vil, men det eneste problemet er at den velger for deg får ikke bildet med mindre jeg tar feil og jeg ikke har spilt det lenge nok, jeg vet ikke hele fremtiden, men totalt sett er det et veldig bra spill, jeg synes det er veldig gøy, jeg og vennen min. elsker å spille det.
Det er superkult. og det får meg alltid til å le
Det er så fint å spille, og det er ikke mange annonser
Super bh
Dette spillet er så søtt, hvorfor får du ikke nye karakterer i spillet
jeg elsker det det er fantastisk og du kan vinne spill for å få penger og nye skinn jeg elsker det Last ned dette spillet nå for å få nye skinn og bli en proff og en legende last ned dette spillet nå jeg låste opp pikatchu-skinnet wooooooo hoooooooo jeg må gå bye guyssssssssssssss
Det er et fantastisk og søtt spill! Jeg elsker spillene og daglige belønninger og alt det der. men det kan være flere kontroller, som å fange en krone eller sånt, og kanskje flere spill? Jeg har noen ideer og deres dodgeball, hoppe eller hva var det med tauet og det vanskeligste å lage er et brettspill det ville vært så fantastisk!! Anbefaler definitivt dette spillet!
Jeg elsker dette spillet. Det er så enkelt å bruke. det er ett problem når jeg hopper jeg hopper alltid fremover, det er problemet. Det spillet er fantastisk og fantastisk.
Riv av høsten folkens, det er bare på mobile enheter
Denne appen er kjempebra, men. Jeg rangerer det 3 fordi designene er kjøp høst gutter
Jeg foretrekker den gamle versjonen før dette spillet ble populært. vennligst endre det til hvordan det var før. Jeg ga dette bare 3 stjerner fordi du ikke kan velge et spill du vil ha lenger. Og det er alt for mange annonser. ://
Jeg liker denne appen. Men. Lagkameratene mine er veldig dumme for ballen.. (dvs. de er roboter) dette ville fått 5 stjerner hvis det hadde flerspiller..
Jeg elsker dette spillet første gang jeg spilte det, jeg vant. Så jeg anbefaler.
Bruh. Dette er bokstavelig talt en Fall Guys-kloner med rotter. Jeg mener det er mange Fall Guys-kloner, men dette er den verste jeg noen gang har spilt.
Det er det verste spillet noensinne superlaggy for lett sakte tempo og annonser etter hver runde
Jeg beklager, men dette spillet knuste nesten telefonen min, jeg vet ikke hva som skjer. Telefonen min fryser og kan ikke bevege seg bra, jeg fikk den til å stoppe. Beklager, men jeg gir den bare 3 stjerner, den er vakker forresten😁💜✨
Jeg liker virkelig dette spillet fordi hvis du slår på data eller kone, er det ingen adds yay så jeg gir det 5 stjerner yay og du kan bruke karakterene dine så... men vær så snill, kan du fikse dette hvis jeg spiller det, jeg kan ikke løpe og hopp, vær så snill å fikse dette
Det er veldig bra hvis du bare abonnerer, du gir gratis ting jeg elsker det 🥰🥰🤨🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌟🏳️
ELSKER DET! 💗💕👑😩🖕💅✨😌
Jeg hater det litt fordi i krone-minispillet og du får kronen i siste sekund blir du fortsatt eliminert, det er et bra spill tho
Jeg elsker stjerne super vanskelig og jeg elsker obby også da klipper irriterende er da kronen wan men jeg er så god i dette spillet ..... .
Det er jo selvfølgelig ikkje gøy når du ikkje blir kvalifisert men ellers er det såååå gøy er anbefaler denne appen.🐼🐼🐼🐼
Jeg må si at jeg hater dette spillet, dette spillet vil aldri bli populært fordi? Fordi alle spillerne er BOT!! Jeg hater et spill som er fullt av roboter, seriøst, dette spillet er forferdelig, ikke last ned dette spillet. Dette spillet har kun 6 kart. Seriøst ikke last ned dette spillet. 😠😠😠😠😠. 😠😠😠😠😠😠
Ikke mye av en virkelig god en, men dårlig tar det. Jeg vil imidlertid gi deg råd. Gjør det slik at du ikke opplever etterslep og annonser hele tiden, og gjør det så valgfritt å se en annonse eller ikke fordi du er i ferd med å oppgradere eller få litt hud gratis! Det, det ville vært mye bedre. Også hamsterne er kule og søte!
Elsk spillet hvis du liker parkore, så sett ut spillet for deg
Dette spillet er bra, men barn spiller dette spillet, så strukturen må være mer definert og vidio-strukturen er dårlig. Jeg spiller aldri dette spillet, men hvis du forbedrer deg kan jeg det. Og en dag har du ikke internett, så jeg tror 💬 Jeg kan ikke spille dette spillet, men jeg kan spille betyr at robotene ikke er ekte. Jeg vil definitivt si ikke last ned dette spillet. Jeg er så sint 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡! Takk bare 1 stjerne ⭐
Dette spillet er morsomt. Men det er ingen spiller bare bot. Og når du spiller i 2 uker. Spillet er ikke så morsomt lenger. Så jeg ga den 2 stjerner.
No game no play thth game keda
Jeg spiller så bra nå
Jeg hater å si dette, men dette kan være en ganske god Fall Guys-rip-off i Google Play. Jada, det kan være en annonse før hvert minispill, men de hindrer meg ikke i å vinne dette enkle spillet med søte hamstere! Edit: Det blir litt vanskelig noen ganger, men hei, hva kan du si.
Denne appen er episk. Jeg spiller den når jeg kjeder meg. Jeg vant endelig finalen den andre dagen jeg kjøpte den. Jeg var så glad, så takk for at du laget den♡♡♡♡
Perfekt! 🙏👌👌Det eneste problemet er at det noen ganger feiler og hindrer meg i å spille, noe utviklerne (den eneste gangen det feiler er når jeg spiller nivået der jeg må unngå fruktene og så begynner det å feile) vil fikse det andre enn det er det 100 % et godt laget spill og veldig søtt. Virkelig morsomt og additivt når du begynner å spille. Og jeg liker hamstere i stedet for de vanlige fall-out-gutta. 💛💛
Hør, jeg hadde dette spillet på den gamle telefonen min, og jeg elsket det, men vet at det bare sparker meg ut av spillet!
ฮอกกี้อากาศ ท้าทาย กีฬา nwi
Det er bare høst folkens. En laggy, full av annonser-versjon av høstgutta
Ville vært kult om vi kunne leke med ekte mennesker 🙂🙂 og det er et tillegg etter hvert spill som er litt irriterende, men du kan i det minste endre antrekket.
Dette spillet er morsomt og søtt jeg elsker hvordan de søte lille musene hopper og sånt dette spillet fortjener en 5/5
Det er et bra spill, men det hadde vært bedre om det var online, for det meste vinner du lett og det er ikke så gøy å alltid vinne
Veldig utfordrende spill ved racing, fotball, catch the crown er veldig utfordrende for øyeblikket, men veldig interessant
Jeg liker ikke å være et lag, jeg vil spille uten lag