Post by kelliamorlisar on Mar 6, 2022 6:20:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cut the Rope ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cut the Rope IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Cut the Rope 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er en tilbakevending og det er veldig søt 5 stjerner f.Kr. jeg har en plysj av omnom og han er veldig søt
Alt for mange annonser og avbrudd; alternativet for å stoppe annonsene er et månedlig abonnement. Ganske skumle.
Clash of Beasts: Tower Defense Strateške igre xsm
spillet pleide å være morsomt, men SÅ MYE ANNONSER omg... kan ikke nyte det lenger
Jeg har aldri sett flere annonser i et spill enn dette.Selv på et enkelt nivå kan det være 5 (15 til 30 sek.) annonser hvis du ikke klarer nivået eller prøver å få alle 3 stjernene og fortsetter å trykke prøv på nytt. Jeg må avinstallere fordi det tar for mye tid og ikke er hyggelig.
Hatsune miku
Spillet er fantastisk, men annonsene er så dumme og irriterende. Så mange annonser..hvert nivå har 1 annonse prøv et nivå igjen en annonse.Hvorfor i helvete vil du ha så mye penger..dette vil irritere appbrukerne dine og de vil avinstallere spillet.og over det kan du ikke engang avbryte annonsen på mindre enn 30 sekunder.. hvis du spiller i 5 minutter, går det KUN 3 og et halvt min til å se annonsene
Så mye reklame
Mye reklame menn ellers bh
Det skal hete klippe annonsen
Jeg pleide å være veldig glad i å klippe tauet, men dessverre har grådighet ødelagt et en gang fantastisk spill, klipp ett tau det er en add, gjør en feil en annen, og hvis du vil spille, legg til gratis, ja, det er en annen 6.99
Beste spillet noensinne laget, ingen annonser i det hele tatt
Det er det beste spillet i verden.jeg anbefaler det til alle
Jeg har nylig lastet ned dette spillet på nytt for litt nostalgi, men det er trist at mengden annonser på dette spillet er fryktelig. Nesten etter hvert nivå eller menyhandling spiller den av en annonse. YouTube lar deg i det minste hoppe over dem. Hvis du vil spille dette spillet og ikke sitte der og se annonser, er det bare å slå av Internett
Ser kult ut, men det er ikke den typen spill du betaler 12 DOLAR MÅNEDLIG!!!
Jeg elsker virkelig spillingen, men annonsene vises stadig, det irriterer meg bare så mye, vær så snill å fikse det
Hvert eneste forsøk blir møtt med en annonse.
Jeg skal ikke sørge for at du gjør deg klar til å få penger fra mye mer til det punktet hvor det første stedet å sørge for at du har de samme pengebunkene for å gjøre deg klar til å vinne penger Farvel
Morsomt spill, men alt for mange annonser, noe som gjør spillet nesten uspillbart. Jeg kan ikke spille 1 minutt i strekk uten å få en annonse på skjermen min
Cut the Rope თავსატეხი mkzb
Anbefaler at alle saker om spillet
Jeg installerte dette spillet på nytt for å bringe tilbake barndomsminner, og forhåpentligvis få den samme gleden ut av opplevelsen! For det meste var spillet enda bedre enn jeg husket, og å få 3 stjerner på gåtene var gøy, men annonsene ble for mye. En ting jeg ikke husker var å måtte stoppe hvert nytt forsøk, eller hvert tredje nivå, bare for å se en annonse for et søppelspill som sannsynligvis bare kommer til å gjøre det samme, en annonse hvert minutt. Jeg elsker å klippe tauet, men det er ikke som det pleide å være.
Dette spillet er fantastisk
Mer som et stort reklamevindu, ikke et gratis spill. Jeg forstår at som et gratis spill er annonser nødvendige, men mengden og lengden på dem...wow
Spillet er over alt bra. Det hjelper virkelig en med å løse problemer og øke tankekapasiteten din. Men sesong 3, episode 18 og flere episoder kan ikke engang løses med hint.
Dritbra
👌👌👌
Det er et veldig morsomt spill å spille, og det er egentlig ingenting galt med det!
Det er et veldig morsomt spill, jeg anbefaler det når du har ledig tid og er ombord
En looooootttttt av annonser. Spillet er avhengig, men når du har en annonse i ansiktet, så å si, begynner du å lure på hvorfor i helvete kaster du bort tiden din på å se på annonsene? Bra spill som ender opp med å avinstalleres på grunn av annonsene.
Dette er et flott spill, morsomt konsept og utfordrende nivåer. Generelt flott spill, men mengden annonser er bare overveldende.
Det er et kult spill😊
Det er et veldig morsomt spill, det eneste problemet er at det er en overflod av ubehagelige annonser! Uten så mange annonser ville jeg hatt mye mer glede av dette spillet
Elsker det❤❤❤❤
Spillet er egentlig ganske kult, men hvis du ikke får spilt det; avinstalerer du med en gang. Spillet er virkelig tregt!
Det er et gudespill
Virker ikkje!!!
For mange annonser. Kan ikke nyte spillet fordi en annonse dukker opp.
Vi klippeteknikker i dette spillet er neste nivå og ganske vanskelig.